Zaproszenie do złożenia oferty na usługę, o wartości poniżej 130 000 zł polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu”

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Zarząd Drogowy w Olkuszu

Al. 1000-lecia 1a

32 – 300 Olkusz

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania
z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu”.

CPV: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.

Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych branż kolidujących z projektowaną przebudową drogi powiatowej, w tym między innymi: branży gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej itp. wraz z opiniami, uzgodnieniami, decyzjami niezbędnymi do uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID).

Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:

  • uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych), niezbędnych do wykonania projektu budowlanego;
  • aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji;
  • opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej – map podziałowych;
  • sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
  • sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
  • uzyskanie decyzji środowiskowej, zgody na realizację przedsięwzięcia;
  • operat wodno – prawny dla odprowadzenia wód deszczowych;
  • sporządzenie inwentaryzacji zieleni uwzględniającej wycinkę drzew kolidujących
    z przebudową/rozbudową;
  • opracowanie kompletnego projektu budowlanego z uwzględnieniem geometrii drogi, rozwiązań elementów drogi (jezdni, poboczy gruntowych, zjazdów indywidualnych), elementów systemu odwodnienia oraz naniesienie infrastruktury;
  • opracowanie projektu wykonawczego, budowlanego i technicznego;
  • opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ślepych niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
  • opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
  • opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia,
  • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) lub pozwolenia na budowę.

Niezależnie od dokumentacji wymienionej wyżej Projektant wykona i poniesie koszt dla dokumentacji potrzebnej do uzgodnień i uzyskania decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę.

Projektant zobowiązany jest do przeprowadzenia w ramach powyższego zamówienia procedury dotyczącej lokalizacji kanału technologicznego w pasie drogowym stanowiącym przedmiot opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z wymogami zawartymi w art. 39 ust. 6 Ustawy
o drogach publicznych (Dz. U. 2023 poz. 645 z późn. zm.).

Dokumentacja, o której mowa musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679). Budowę chodnika należy zaprojektować zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U.2022.0.1518) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 poz. 463).

Projektant zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej
w ilości jak poniżej oraz w wersji elektronicznej w formacje PDF i dwg (1 egz. dokumentacji):

  • Koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego – 1 egz.;
  • Projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją – 5 egz.;
  • Projekt wykonawczy – 5 egz.;
  • Projekt techniczny – 3 egz.;
  • Dokumentacje geotechniczną – 3 egz.;
  • Projekty branżowe zabezpieczenia urządzeń lub ewentualnych przełożeń urządzeń obcych – po 3 egz.;
  • Przedmiar robót, kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy – 3 egz.;
  • Informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa) – 2 egz.;
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne – 3 egz.;
  • Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie wymagany) – 5 egz.;
  • Aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500 – 1 egz.;
  • Aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji – 1 egz.;
  • Dokumentację geologiczno-inżynierską – 3 egz.;
  • Projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz.,
  • Wykonanie dokumentacji niewymienionych powyżej, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 – 3 egz. Projektant zobowiązuje się również dostarczyć wraz z dokumentacją oświadczenie, iż dokumentacja jest kompletna i nadaje się do realizacji celu, któremu ma służyć.

Zamawiający wymaga udzielenia na wykonaną usługę rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres 60 miesięcy.

Projektant zobowiązany jest do podpisania wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym, karty gwarancyjnej.

Projektant, który będzie realizował przedmiot zamówienia, zobowiązany będzie do wykonania harmonogramu realizacji zamówienia i przedstawienia go Zamawiającemu do zatwierdzenia
w ciągu siedmiu dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający, zastrzega prawo do nie zatwierdzenia przedstawionego harmonogramu lub wprowadzić zmiany.

UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne, do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.

  • terminy wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 12 miesięcy,
  • warunki płatności zgodnie z zapisami umowy.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu (wg załącznika) należy złożyć w terminie do dnia: 19.05.2025r. do godz. 15.00 w formie:

  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Zarząd Drogowy w Olkuszu, Al. 1000-lecia 1a, 32 – 300 Olkusz
  • w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@zd.olkusz.pl
  • przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: /zdolkusz/SkrytkaESP

IV. Do oferty należy załączyć:

  • Oświadczenie z art. 57 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Harmonogram
  4. Wzór umowy.
Image Not Found
Opublikowano w Zamówienia - poniżej 30 000 euro.