Zakup wraz z dostawą grysów bazaltowych płukanych do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiat Olkuski – Zarząd Drogowy w Olkuszu

32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A

  1. Opis przedmiotu zamówienia

  • Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą grysów bazaltowych płukanych frakcji 2 – 5 mm do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku w ilości do 450 ton tj. dla:
    • Obwodu Drogowo-Mostowego w Olkuszu (Olkusz, 1000-lecia 1A) – do 250 ton
    • Obwodu Drogowo-Mostowego w Trzyciążu (Trzyciąż, ul. Przemysłowa 3) – do 200 ton

Dostawy grysów bazaltowych płukanych będą następować transportem Wykonawcy w ilościach i miejscach określonych powyżej. Rozładunek grysów będzie możliwy tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.

  • Wykonawca oświadcza, że oferowane przez niego grysy bazaltowe płukane spełniają wymagania jakościowe zgodne z obowiązującą normą PN-EN 13043:2004 oraz posiada stosowne dokumenty. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty dotyczące jakości grysów, o których mowa, do składanej oferty.
  • W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego grysy bazaltowe płukane przed rozładunkiem i po rozładunku oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materiału. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość grysów bazaltowych płukanych w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.
  • Termin realizacji dostaw ustala się na okres 30 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Warunki płatności – przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Fakturę należy wystawić na:
  • Nabywca: Powiat Olkuski, 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, NIP 6372024678.
  • Odbiorca i płatnik: Zarząd Drogowy w Olkuszu, 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A.

Załączniki:

  1. wzór formularza oferty
  2. wzór umowy
  3. Forma złożenia oferty

Ofertę na formularzu (wg załącznika) należy złożyć w terminie do dnia: 18-04-2025 r. do godz. 15:00

  • w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: ……………… 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A lub
  • w wersji elektronicznej na e-mail: …………………………………….. sekretariat@zd.olkusz.pl lub
  • przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: ……………… /zdolkusz/SkrytkaESP
  • na adres e-Doręczeń: ………………………………………………………. AE:PL-90532-28606-VCVVC-27

Olkusz, dnia 07-04-2025 r.

Pliki do pobrania:

Opublikowano w Zamówienia - poniżej 30 000 euro.