-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Olkuski – Zarząd Drogowy w Olkuszu
32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A
-
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą grysów bazaltowych płukanych frakcji 2 – 5 mm do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku w ilości do 450 ton tj. dla:
- Obwodu Drogowo-Mostowego w Olkuszu (Olkusz, 1000-lecia 1A) – do 250 ton
- Obwodu Drogowo-Mostowego w Trzyciążu (Trzyciąż, ul. Przemysłowa 3) – do 200 ton
Dostawy grysów bazaltowych płukanych będą następować transportem Wykonawcy w ilościach i miejscach określonych powyżej. Rozładunek grysów będzie możliwy tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.
- Wykonawca oświadcza, że oferowane przez niego grysy bazaltowe płukane spełniają wymagania jakościowe zgodne z obowiązującą normą PN-EN 13043:2004 oraz posiada stosowne dokumenty. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty dotyczące jakości grysów, o których mowa, do składanej oferty.
- W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego grysy bazaltowe płukane przed rozładunkiem i po rozładunku oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materiału. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość grysów bazaltowych płukanych w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.
- Termin realizacji dostaw ustala się na okres 30 dni od dnia zawarcia umowy.
- Warunki płatności – przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Fakturę należy wystawić na:
- Nabywca: Powiat Olkuski, 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, NIP 6372024678.
- Odbiorca i płatnik: Zarząd Drogowy w Olkuszu, 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A.
Załączniki:
- wzór formularza oferty
- wzór umowy
-
Forma złożenia oferty
Ofertę na formularzu (wg załącznika) należy złożyć w terminie do dnia: 18-04-2025 r. do godz. 15:00
- w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: ……………… 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A lub
- w wersji elektronicznej na e-mail: …………………………………….. sekretariat@zd.olkusz.pl lub
- przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: ……………… /zdolkusz/SkrytkaESP
- na adres e-Doręczeń: ………………………………………………………. AE:PL-90532-28606-VCVVC-27
Olkusz, dnia 07-04-2025 r.
Pliki do pobrania: